تلویزیون ال جی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون ال جی

lg tvمناسب برای هر بودجه و سلیقه ای در سلام بابا عرضه کرده ایم.مشاهده بررسی و خرید کنید. میتوانید از مشاوره همکاران نیز جهت راهنمایی های دقیق تراستفاده کنید. تلویزیون های شرکت ال جی کره ای قیمت نسبتا مناسبی نسبت به امکانات و کیفیت ساخت انها و با توجه به اینکه بیشتر مد لهای موجود ساخت کره هستند نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر دارند. تلویزیون های ال جی با بهره گیری از تکنولوژی پنل IPS از زاویه دید فوق العاده ای برخوردار هستند . و به لطف همین پنل را حد زیادی به استحکام تلویزیون در مقابل ضربه های احتمالی کمک شده است.که نگرانی بسیباری از خانواده ها در مقابل شکشتن تلویزیون را تا حد زیادی حل کرده است. همچنین تلویزیون ال ای دی ال جی اسمارت به لطف استفاده از سیستم عامل web.os از امکانات همانند اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل و کامپیوتر بهره میبرند. که میتوانید هر محتوایی که در موبایل و کامیپوتر شما را در تلویزیون به نمایش در آورد. شرکت ال جی در سال های متوالی تلویزیون هاش رو با سایز های 32 اینچ - 43 - 49 - 50 - 55 - 65 - 70 - 75 و سایز های بزرگتر عرضه کرده است. و هچنین با کیفیت تلویزیون ال جی 4k و تلویزیون ال ای دی شما هم اکنون تلویزیون های ال جی را با قیمت بسیار مناسب از سلام بابا تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

به این ترتیب ارتباط دستگاه با اینترنت برقرار خواهد شد.

lg tvتلویزیون­های هوشمند قادرند سرویسهای مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارایه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویسهای متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد. کاربر میتواند در تلویزیون هوشمند خود ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و … تلویزیون­های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه میتوانند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیونهای هوشمند قادرند به شبکههای بیسیم نیز متصل شوند. توجه داشتید باشید که برخی از تلویزیونهای هوشمند امکان اتصال به شبکه بیسیم را به صورت داخلی ندارند ولی میتوان با خرید یک کارت شبکه دانگل وایرلس، به شبکه بیسیم متصل شد. در این داکیومنت، نحوه اتصال یک نوع از تلویزیون­های هوشمند به شما آموزش داده خواهد شد. ۱- از طریق کابل شبکه، تلویزیون را به صورت زیر به مودم متصل کنید. ۲- دکمه Home را روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید. ۳- پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و دکمه Enter را انتخاب کنید. ۴- از فهرست نمایش داده شده، Network و سپس Network connection را انتخاب کنید. ۵- در صفحه باز شده گزینه Start Connection را کلیک کنید. ۶- پس از انتخاب این گزینه، دستگاه به صورت خودکار، برقراری ارتباط با شبکه موجود (ابتدا شبکه کابلی) را شروع میکند. به این ترتیب ارتباط دستگاه با اینترنت برقرار خواهد شد. ۷- برای بررسی ارتباط دقیق با اینترنت میتوانید وارد قسمت Network شوید و سپس Network Status را انتخاب کنید. در صفحه نمایش داده شده، باید همه ارتباطها تیک خورده باشند. تیک نخوردن هر بخش به این معناست که برای ارتباط با آن قسمت، سیستم دچار مشکل شده است.

منظور از دیجیتال پخش برنامه های DVB T است. وجود DVB T و DVB T2 به این معناست که تلویزیون دارای گیرنده دیجیتالی از قبل جای گذاری شده است به عبارتی دیگر شما از پرداخت هزینه بابت خرید گیرنده دیجیتالی جداگانه معاف خواهید شد. گیر DVB-S/S2: این نوع گیرنده ها در بسیار از تلویزیون الجی موجود هستند تا برنامه های متنوعی از کانال مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند. اگرچه در بسیاری از مواقع می توان از آن ها برای گرفتن کانال های به جز ماهواره ای نیز استفاده کرد اما کاربرد اصلی آنها برای کانال های به خصوص ماهواره ای است. پس شما وقتی که یک تلویزیون دارای گیرنده DVB-S را خریداری می کنید در واقع تلویزیونی را گرفته اید که هزینه اصلی برای گرفتن گیرنده ها را از میان برداشته است. گیرنده DVB-C: در مورد این گیرنده ها نیز باید گفت که همانند گیرنده های DVB-T از نوع دیجیتالی هستند اما تنها تفاوت آنها در مورد اتصال آنها توسط کابل است.

تلویزیون چند اینچی بخرم؟

این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند. این ویژگی ها از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی در دسترس شما قرار می گیرد. ریموت کنترل جادویی در داخل جعبه این تلویزیون وجود دارد و لذت کار کردن با تلویزیون هوشمند را دوچندان می کند. و در صورت پشتیبانی تلویزیون از ریموت کنترل جادویی تنها با صحبت کردن می توانید به مدیریت تلویزیون چند اینچی بخرم؟ تلویزیون بپردازید. این ریموت کنترل دارای دکمه های دسترسی سریع به برخی از برنامه ها مانند Netflix و Amazon Prime Video را نیز دارد. و شما می توانید خیلی سریع به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای برنامه Apple TV و Netflix می باشد. و شما می توانید از طریق آنها به طیف گسترده ای از محتوا از جمله فیلم ها، سریال ها، مستند ها، برنامه های ورزشی زنده و … از طریق اینترنت دسترسی داشته باشید.

به همین دلیل شرکت الجی نیز برای محصولات خود سیستم عامل هایی را در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون های قدیمی شرکت الجی دارای نوع HP مبتنی بر لینوکس بودند، سپس بعد ها به نسخه بالاتر یعنی Webos ارتقاء پیدا کردند. امروزه از این سیستم عامل برای کلیه محصولات کمپانی ال جی استفاده می شود که جدیدترین انها از نسخه کامل شده ی Webos 3.5 بهره برده است. اما این نسخه چه برتری هایی را نسبت به بقیه نسخه ها ایجاد کرده است؟ دامنه فعالیت بیشتر در سطح گسترده تر یکی از قدرت های اصلی این نسخه است، به عبارتی دیگر شما می توانید برنامه های بیشتری را به وسیله ی این سیستم عامل اجرا کنید. همچنین سرعت پردازش داده ها به مراتب بالا تر از نسخه هایی از قبیل Webos 2.0 و Weboos 3.0 است. گیرنده DVB-T/T2: از مزایای فناوری DVB در تلویزیون های کمپانی ال جی نسبت به سیستم پخش تلویزیون آنالوگ می توان به قابلیت دریافت تصاویر تلویزیون در هنگام حرکت گیرنده اشاره نمود.

lg tvاین سیستم عامل در تلویزیون مدل 55UP76703 نیز بکار رفته که استفاده از محیط کاربری آن بسیار راحت می باشد و مورد پسند کاربران زیادی قرار گرفته شده است. امکان جست و جو برنامه مورد علاقه خودتان به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید در زمان کمی به آنچه می خواهید دسترسی داشته باشید. راه های متنوعی برای اتصال با تلویزیون وجود دارد؛ یکی از راه های ارتباطی از طریق بلوتوث Bluetooth به صورت بی سیم می باشد، هر وسیله ای که دارای فناوری بلوتوث باشد می تواند به راحتی به تلویزیون وصل شود. روش اتصال از طریق بلوتوث بسیار آسان می باشد که به سرعت نیز وصل می شود. می باشد، 1 پورت USB برای اتصال فلش مموی و همچنین پورت RF برای اتصال سیگنال های رادیویی می باشد. ال جی در سال 2021 محصولات مختلفی را در رده بالاتر از مدل های قبل تولید کرد که تلویزیون های با پسوند UP توسع یافته مدل های UN می باشند و از امکانات بیشتر و کیفیت بالا تری برخودار هستد. تلویزیون مدل 55UP76703 با طراحی بسیار شیک و ظریف مناسب هر مکانی می باشد که می توانید آن را با هر دکوراسیونی تطبیق دهید.

این محصول کابل تلویزیون تایپ C را پشتیبانی می کند.

این تلویزیون از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند. یک حالت مخصوص برای والدین نیز به تلویزیون اضافه شده که والدین می توانند آن را فعال کنند. و استفاده ی بچه ها را از تلویزیون محدود کنند. یکی از ویژگی های جذاب حالت هشدار ورزشی می باشد. که وقتی آن را فعال کنید مسابقات ورزشی مختلف را برای شما روی صفخه به نمایش می گذارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون به گوشی هوشمند متصل می شود و میتوانید از کارایی های مخصوص بهره مند شوید. این تلویزیون دارای گیرنده ی ماهواره و گیرنده ی دیجیتال سر خود است. این محصول کابل تلویزیون تایپ C را پشتیبانی می کند. گیرنده ی دیجیتال این تلویزیون تمام سیگنال های آنالوگ را دریافت می کند. انتقال داده از ماهواره به تلویزیون بر اساس کشوری که در آن زندگی می کنید متفاوت است. خوشبختانه در کشور ما هیچ تفاوت خاصی برای گیرنده ی ماهواره ی این تلویزیون دیده نمی شود. این تلویزیون دارای فناوری تلتکست می باشد که بیش از 2000 صفحه را پشتیبانی می کند.

این فناوری می تواند امواج صوتی را در تمام جهات پخش کند و شما را در وسط امواج صوتی خود قرار خواهد داد. و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل جادویی ان به اعمال دستورات صوتی خود بپردازید و محتوا و عملکردهای مختلف دسترسی داشته باشید. پشتیبانی از برنامه مدیریت اشیای هوشمند یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون هوشمند است که کنترل لوازم هوشمند محیط خانه شما را در اختیار شما قرار می دهد. دسترسی به منابع اینترنتی و وب گردی نیز با وجود قابلیت اتصال به اینترنت و هم چنین وجود ریموت کنترل جادویی در این تلویزیون به راحتی استفاده از ان بسیار کمک کرده است. بسیاری از افراد از برای نمایش بازی های رایانه ای استفاده می کنند و برای این کار باید به وجود مشخصه های مناسب در این زمینه توجه کرد. 2020 ال جی 55NANO95 یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است که لذت بازی کردن را برای شما بسیار بیشتر از قبل خواهد کرد.

قسمت پشتی تلویزیون نیز برگرفته از پورت ها و درگاه های ارتباطی است که با رنگ مشکی ساخته شده و قابل دیدن می باشند. مقاومت و استحکام تمام بدنه تلویزیون فوق العاده بالا بوده و از بهترین قطعات برای ساخت آن استفاده شده است. در واقع ال جی پایه های کلاسیک و مدرن را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. تا شیک بودن را به تمام معنا به تلویزیون ببخشد و جلوه ای زیبا را در هر منزلی ایجاد کند. پایه های تلویزیون نقره رنگ هستند و به راحتی جدا می شوند در صورتی که کاربران بخواهند تلویزیون را به دیوار وصل کنند. بسیار راحت امکان پذیر خواهد بود. کمپانی الجی همیشه در تلاش بوده که محصولات خود را با کیفیت عالی وارد بازار کند بنابراین در تلویزیون 75UP80003 با پشتیبانی کردن از فناوری های پیشرفته بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مخاطبان قرار میدهد. از آنجایی که این تلویزیون دارای نور پس زمینه دایرکت ال ای دی است می تواند تصاویر فوق العاده درخشانی را تولید نماید و با استفاده از کیفیت فورکی و همچنین رزولوشن بسیار بالایی که در تصاویر وجود دارند, راهنمای خرید بهترین سایز تلویزیون صحنه های بسیار واقعی با وضوحی باور نکردنی خلق می کند.

lg tvمدتها بود که webOS از زمان معرفی خود تغییر چندانی در طراحی خود نداشته است، اما در سال 2021 با انتشار webOS 6.0 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفت و هنوز هم یکی از بهترین پلتفرم های موجود است. این سیستم عالم انیمیشن هایش هم بصری و هم زیبا هستند. همه چیز پاسخگو و سریع به نظر می رسد. طراحی مجدد جایگزین نوار منوی نسخه های قبلی با یک هاب هوشمند، کامل با ویجت های مختلف می شود. تلویزیونهای WebOS که با کنترل جادویی ال جی عرضه می شوند، دارای کنترل صوتی هستند. این ریموت در سال 2021 دوباره طراحی شد، اما عملکردی مشابه سال های گذشته دارد. یک دکمه میکروفون بزرگ در مرکز کنترل از راه دور وجود دارد که پس از فشردن آن، رابط جستجو را تحریک می کند. این برای جستجوی محتوا مفید است زیرا از طریق اکثر برنامه های شما به کار گرفته می شود و به شما امکان می دهد حتی بازیگران را جستجو کنید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : saryas
ت : دو شنبه 3 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی